Recenzie de carte: The Cat Master de Bonnie Pemberton

Maestrul Cat nu este genul de carte pe care l -aș fi ridicat de obicei, în ciuda copertei fascinante. Este scris pentru vârsta de 10 ani și mai mult. Este o fantezie pe linia seriei Warriors a lui Erin Hunter, ceea ce nu este un lucru care îmi atrage atât de mult. Cartea mi -a fost trimisă împreună cu o serie de articole promoționale de la Sticky Paws®, pe care Bonnie Pemberton a inventat -o. Am continuat să mut cartea în partea de jos a mormanului meu foarte mare de cărți pentru a fi citite, dar, în sfârșit, în urmă cu câteva weekenduri, am decis să încerc. Și sunt foarte mulțumit că am făcut -o.

De la editor:

Tensiunea crește între feralii și în interior, iar vechiul stăpân al pisicii, liderul spiritual al tuturor felinelor, moare. Timpul se termină și ar trebui să aleagă un succesor care să orienteze cu atenție și să păstreze pacea printre felul lor. Dintre toți descendenții săi, există doar doi frați care sunt calificați: Jett, puternicul, ambițiosul feral care a supraviețuit pericolelor aleii și amicului liniștit, plin de satisfacție, care a fost salvat de un om și acum trăiește viața răsfățată a unui interior interior . Cu ultima respirație, vechea pisică decide. El îl notifică pe Buddy prin discuția minții. „Ridică -te de pe alee, fiul meu”, poruncește el. „Dintre tot sângele meu, tu ești ales.” Dar mesajul său este interceptat telepatic și întunericul dintr -o dată domnește în lumea pisicii. Condus de gelozie și disperare, fratele este pus împotriva fratelui în lupta pentru a -și ghida speciile. . . O luptă care se va confrunta cu cele mai profunde temeri ale lui Buddy și va amenința viața celor pe care îi iubește cel mai mult. Pe un fundal de alee dăunătoare și o vară arzătoare din Texas, Buddy descoperă puterea prieteniei, ademenirea răului, furnizarea cunoștințelor că nici o pace nu poate veni fără sacrificiu.

Această poveste epică este povestită prin ochii a cinci pisici, doi câini, o șopârlă, un posum și un mockingbird. Pemberton oferă voci distincte fiecăruia dintre personajele animalelor, de la succesorul ales Buddy la The Evil Jett la Ozzie șopârlă cu atitudine. Personajele animalelor sunt complet credibile. Am găsit înfățișarea lui Pemberton a interiorului față de feralii fascinanți. Nu cred că mă voi uita vreodată la pisicile sălbatice în același mod.

Am fost măturat în poveste și, spre surprinderea mea, mi s -a părut practic imposibil să dau cartea jos. Chiar dacă unele dintre scenele de luptă dintre animale au fost un pic prea grafice pentru gustul meu, m -am încântat foarte mult de această poveste încântătoare și imaginativă.

Bonnie Pemberton a petrecut treizeci de ani ca cântăreț, actriță, scriitor și talent de voce-over în Dallas și Los Angeles. O iubită de animale avide, a creat Sticky Paws®, un produs anti-zgârietură pentru pisici. Bonnie locuiește în Texas împreună cu soțul și cele cinci pisici și doi câini. Pentru mai multe informații despre Bonnie, vă rugăm să consultați site -ul ei.

Această carte mi -a fost trimisă de compania autorului.

De asemenea, puteți încânta să citiți:

Soluții de zgâriere a pisicilor