Recenzie de carte: P.S. Ceea ce nu am spus – editat de Megan McMorris

Prieteniile feminine sunt unele dintre cele mai minunate, puternice și, în unele cazuri, relații complicate în viața femeilor. Ați avut vreodată ceva pe care ați vrut să -l spuneți unui prieten, dar nu ați putut? V -ați dorit vreodată să vă puteți întoarce în timp pentru a spune ceva ce nu ați făcut? În P.S. Ce nu am spus, Megan McMorris reunește o colecție de scrisori nespuse scrise de o gamă largă de scriitoare de sex feminin, atât actuali, trecuți, cât și decedați, care acoperă, în cuvintele editorului, „BFFS, frenemies și tot ce este între ele. ”

De la atingerea lui We of Me de Jacquelyn Mitchard despre felul de prietenie care este atât de intens încât supraviețuiește chiar și o perioadă de cinci ani de tăcere, până la ultima scrisoare a lui Kristina Wright despre o prietenie cu o femeie mai în vârstă care a avut loc practic în întregime prin scrisori , la contribuția proprie a lui McMorris ce ar face Diane cu privire la felul de prietenie adevărată care îndură, P.S. Oferă o privire asupra gândurilor și emoțiilor private ale scriitorilor. Fiecare cititor va găsi, fără îndoială, paralele cu propria viață – amintindu -și de amicul de școală care s -a mutat în toată țara, dar rămâne totuși o memorie vibrantă, sau amicul de colegiu care a rămas un pal de încredere, în ciuda contactului rar.

Această carte va ajuta femeile să înțeleagă mai bine unele dintre propriile lor prietenii complicate și, probabil, să ofere inspirația pentru a lua legătura cu prieteni de mult pierduți, dar nu uitați. Cu siguranță va face ca cititorul să -și comoteze propriile prietenii și, eventual, să servească ca un indicator pe care este întotdeauna mai bine să spui ceea ce trebuie să spui în timp ce încă poți, mai degrabă decât să aștepți până când poate fi prea târziu. O compilație uimitoare, această carte ar trebui să continue citirea fiecărei femei și cadou, lista.

Megan McMorris este un scriitor independent cu sediul în Portland sau. Este redactorul celui mai bun prieten al femeilor: femeile scriitoare de pe câinii și femeile lor de pisici: scriitoare de sex feminin pe prietenii lor feline și a scris ghiduri pentru drumeții în Oregon și Pacificul de Nord -Vest. Coloana ei în aer liber, Misadventures, apare în Orgeonian. Megan a scris, de asemenea, pentru o lumină simplă, glamour, ghidare, prevenire, fitness, sine, zi și formă a femeii, printre altele. Pentru mai multe informații despre Megan, consultați site -ul ei.

Și unde, vă puteți întreba, este conexiunea la pisică aici? Pe lângă faptul că este redactorul fantasticului antologie Cat Women: feminin scriitoare pe prietenii lor feline, Megan a oferit și un aviz fantastic pentru povestea lui Buckley:

„Pentru cei care ne gândim – sau, mai degrabă, să știm – că pisicile au un lucru sau două care să ne instruiască în această viață, veți aprecia povestea lui Ingrid King despre pisica ei Buckley.”

Mulțumesc, Megan!

Regele Ingrid